Site logo

به اشتراک بگذارید

اخبار کاغذ و مقوا

مزایدات و مناقصات

مجله کاغذ شهر

کسب رتبه برتر توسط انجمن واردکنندگان کاغذ و مقوا در همایش ملی تشکل‌ها

درخشش انجمن واردکنندگان کاغذ،مقوا و فرآورده‌های سلولزی ایران به عنوان تشکل‌اقتصادی برتر

در چهارمین همایش ملی تشکل‌ها، انجمن واردکنندگان کاغذ، مقوا و فرآورده‌های سلولزی ایران موفق به دریافت رتبه A1 به عنوان یکی از تشکل‌های اقتصادی برتر شد. این همایش با حضور چهره‌های شاخصی مانند صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی ایران، غلامرضا نوری، وزیر جهاد کشاورزی و حمیدرضا حاجی بابایی، نایب‌رئیس مجلس برگزار شد.

کسب رتبه برتر توسط انجمن واردکنندگان کاغذ و مقوا در همایش ملی تشکل‌ها

در این رویداد از عملکرد انجمن واردکنندگان کاغذ، مقوا و فرآورده‌های سلولزی ایران به دلیل رعایت شاخص‌های رتبه‌بندی تشکل‌ها تقدیر شد. سید حسن میرباقری، رئیس هیئت‌مدیره انجمن، تندیس و لوح تقدیر روز ملی تشکل‌ها را به‌عنوان یکی از ده تشکل برتر از وزیر جهاد کشاورزی و رئیس اتاق بازرگانی ایران دریافت کرد.

در ادامه مراسم، مسئولان از جمله صمد حسن‌زاده، به اهمیت نقش تشکل‌های اقتصادی در توسعه اقتصادی کشور و تعامل بین بخش خصوصی و دولتی اشاره کردند. مهدی امیدوار، عضو هیئت‌رئیسه اتاق اصناف ایران، نیز بر لزوم احیای دبیرخانه‌های سه‌گانه و اهمیت مشاوره تشکل‌ها در سیاست‌گذاری تأکید کرد. حاجی بابایی، نایب‌رئیس مجلس، خواستار واگذاری امور اقتصادی به مردم و تدوین قوانینی برای حمایت از تشکل‌ها و بخش خصوصی شد.

این رویداد با رونمایی از سامانه NESIS.IR و فهرست ملی تشکل‌های اقتصادی همراه بود و از 31 تشکل اقتصادی، از جمله انجمن واردکنندگان کاغذ، مقوا و فرآورده‌های سلولزی ایران، تقدیر شد.
برای اطلاع از آخرین اخبار و نمایشگاه و رویدادهای صنعت کاغذ و مقوا، مناقصات و مزایدات، و همچنین مطالعه مقالات تخصصی در این زمینه، به مجله کاغذ و مقوا مراجعه کنید
چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ برگزار شد

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه