Site logo

به اشتراک بگذارید

اخبار کاغذ و مقوا

مزایدات و مناقصات

مجله کاغذ شهر

تولید ۱۵۰۰ تن کاغذ تحریر برای نشر؛ آمادگی چوب و کاغذ مازندران با شرط عدم قطعی برق

امید نیک‌نژاد، مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران

امید نیک‌نژاد، مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران، از آمادگی این شرکت برای تولید ۱۵۰۰ تن کاغذ تحریر برای حوزه نشر خبر داد، مشروط به اینکه در فصول آتی با قطعی برق مواجه نشوند.

وی  در مورد دیدار اخیر خود با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: وزارت فرهنگ به‌عنوان متولی اصلی تنظیم بازار و مصرف‌کننده عمده کاغذ در کشور، در این دیدار درخواست استفاده از ظرفیت‌های تولیدی چوب و کاغذ مازندران برای تامین نیاز ناشران داخلی را مطرح کرد.

تولید ۱۵۰۰ تن کاغذ تحریر برای نشر

نیک‌نژاد همچنین به قرارداد جدید با وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد که به‌منظور تولید ۳۳ هزار تن کاغذ برای کتاب‌های درسی منعقد شده است. وی افزود:

تاکنون ۱۸ هزار تن کاغذ چاپ و تحریر در این مجموعه تولید شده، اما قطعی برق در تابستان گذشته باعث کاهش تولید به میزان ۸ هزار تن شده است.

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران تاکید کرد که با حداکثر ظرفیت، توان تولید سالانه این کارخانه حدود ۳۰ هزار تن است. وی همچنین اعلام کرد که در صورت استمرار تامین برق، این مجموعه تا پایان سال ۱۵۰۰ تن کاغذ تحریر برای نشر آماده خواهد کرد.

نیک‌نژاد در پایان از دعوت وزیر فرهنگ برای بازدید از مجموعه چوب و کاغذ مازندران خبر داد و تصریح کرد: گزارشی از وضعیت کاغذ تحریر در کشور برای بررسی وضعیت تولید به وزیر ارسال خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار و نمایشگاه و رویدادهای صنعت کاغذ و مقوا، مناقصات و مزایدات، و همچنین مطالعه مقالات تخصصی در این زمینه، به مجله کاغذ و مقوا مراجعه کنید

نحوه بررسی برنامه تولید واحدهای دارای مجوز صنفی ابلاغ شد

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه