Site logo

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی چاپ،بسته بندی و ماشین آلات وابسته؛تهران

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی چاپ،بسته بندی و ماشین آلات وابسته؛تهران

جلیل غفاری‌رهبر، مجری برگزاری سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران، با اشاره  ثبت‌نام متقاضیان حضور در این رویداد، عنوان کرد: پس از فراخوان بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی فعال در حوزه‌های مختلف چاپ، نشر و بسته‌بندی برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند.

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی چاپ،بسته بندی و ماشین آلات وابسته؛تهران

غفاری‌رهبر با اشاره به درخواست شرکت‌ها برای در اختیار داشتن ۳۰ هزار مترمربع فضا گفت: درحالی که امسال فضای زیادی درخواست شده اما به دلیل همزمانی یک نمایشگاه دیگر با نمایشگاه چاپ، امسال نسبت به سال گذشته فضا کمتر شده است.

وی با بیان اینکه بنا داشتیم حدود ۱۶ سالن برای نمایشگاه امسال داشته باشیم، عنوان کرد: طبق برآوردهای اولیه فقط ۱۲ سالن در اختیار خواهیم داشت اما رایزنی‌ها برای افزایش این فضا تا زمان برگزاری ادامه خواهد شد.

 نمایشگاه بین المللی چاپ،بسته بندی و ماشین آلات وابسته؛تهران

غفاری‌رهبر زمان برگزاری این رویداد را ۳ تا ۶ دی‌ماه امسال اعلام کرد و افزود: نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته.‌بندی و ماشین‌آلات وابسته به‌عنوان یکی از بزرگترین رخدادهای تجاری سالانه صنعت چاپ ایران است که با حضور جمع گسترده‌ای از شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

به‌گفته وی، این رویداد فرصتی است تا شرکت‌های فعال در این حوزه جدیدترین نوآوری‌ها، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند.

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی چاپ،بسته بندی و ماشین آلات وابسته؛تهران با همکاری مشترک روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و شرکت آروین مهر فجر

زمان برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی چاپ،بسته بندی و ماشین آلات وابسته؛تهران – در محل نمایشگاههای بین المللی تهران – در تاریخ ۳ تا ۶ دی ماه ۱۴۰۳ می باشد.

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه