نمایشگاه دروپا از 28 می تا 7 ژوئن 2024 در دوسلدورف، راه حلهای نوآورانهای را ارائه میدهد. سالن 3 به عنوان نقطه داغ برای موضوعات مرتبط با آینده بستهبندی معرفی شده است. فعالان صنعت، نمایندگان تجاری و دانشگاهی، طراحان، تأمینکنندگان مواد، چاپگران و مبدلها همگی در این نقطه گرد هم میآیند.
بستهبندی نقطه تماس، مکانی برای بحث در مورد آینده بستهبندی، ارائه پروژههای مشترک و ارائه بینش به صاحبان برندها است. این فضا به امکانات چاپ در بستهبندی و فناوریهای پیشرفته میپردازد. با شعار “آمادهای برای بازتعریف بستهبندی؟”، تمرکز ویژهای بر نیازهای مصرفکننده، تحولات فنی، شرایط چارچوب قانونی و پتانسیل کامل بستهبندی در بازاریابی دارد. بازدیدکنندگان میتوانند منتظر راهحلها و الهامات برای برندهای غذایی، غیرغذایی، دارویی و آرایشی خود باشند.
بخش بستهبندی به عنوان یک بازار در حال رشد، نقش کلیدی در صنعت چاپ ایفا میکند و به عنوان محرک نوآوری در نظر گرفته میشود. نمایشگاه دروپا بار دیگر با همکاری انجمن طراحی برند و بستهبندی اروپا (epda)، از این نمایشگاه حمایت مفهومی و عملیاتی میکند. epda گفتگو بین آژانسهای طراحی، صنعت بستهبندی و صاحبان برند را ترویج میدهد.
برای اطلاع از آخرین اخبار و نمایشگاه و رویدادهای صنعت کاغذ و مقوا، مناقصات و مزایدات، و همچنین مطالعه مقالات تخصصی در این زمینه، به مجله کاغذ و مقوا مراجعه کنید.
کارگاه آموزشی «کاربرد هوش مصنوعی در صنعت کاغذ» برگزار خواهد شد.
افزودن دیدگاه